Dragi učenici,
na poveznici
https://potvrde.skole.hr/login
koristeći svoj AAI@EduHr identitet
možete preuzeti i ispisati
potrebne potvrde.
Lucija
Učenici 2. M čitali su i razgovarali o motivima Šenoine pjesme, Budi svoj te je uspoređivalis drugom pjesmom na sadržajnoj razini te nakon što su odgovorili na interpretacijska pitanja proučavali su „isti sadržaj iskazan drugim riječima“.
My way
And now, the end is near
And so I face the final curtain
My friend, I’ll say it clear
I’ll state my case, of which I’m certain
(...)
For what is a man, what has he got
If not himself, then he has naught
To say the things he truly feels
And not the words of one who kneels
The record shows I took the blows
And did it my way
Yes, it was my way
Sadržaj pjesme Budi svoj odnosi se na formiranje identiteta koji se sastoji od različitih psihosocijalnih značajki kao upornost, radinost, izlazak iz „zone komfora“, pravednost, istinoljubivost, ravnoteža emocija i razuma, bratstvo, skromnost, samopouzdanje, hrabrost, duhovnost, humanost, poštenje...
ElE
Ella Vedrinski
Učenici su promišljali o ovim ljudskim kvalitetama kojima bismo svi trebali težiti, osobito u ovim turbolentnim vremenima. Potom su proučavali pojam identiteta u sociologiji i inspirirani književnim predloškom sastavljali identitetski upitnik, pisali pjesme u kojima su se obratili čitateljima i dali im savjete kojih će se pridržavati u životu te oblikovali crtež ili znak koji predstavlja životni moto:
Budi svoj
Pročitajte njihove pjesme, odgovorite na pitanja u njihovom upitnicima te i sami kritički promislite o čimbenicima koji utječu na vlastiti kulturni identitet.
Lorena Mihelčić
Lana C.
Ivana Dorinka