Dragi učenici,
na poveznici
https://potvrde.skole.hr/login
koristeći svoj AAI@EduHr identitet
možete preuzeti i ispisati
potrebne potvrde.
Ispitnog koordinatora prof. Igora Balaža do povratka s bolovanja zamjenjuje prof. Jasna Dvoržak, zamjenica ispitnog koordinatora, pa se u svezi odjava, promjena, naknadnih prijava ispita te ostalih pitanja možete obratiti njoj.
1. Naknadna prijava ispita
Rok: do 6.5. (uključivo i taj dan).
2. Odjava prijavljenih ispita
Rok: do 16.5. (uključivo i taj dan)
3. Promjena prijavljenih ispita
Rok: do 6.5. (uključivo i taj dan)
Promjena ispita podrazumijeva: promjenu razine prijavljenoga ispita ili promjenu prijavljenoga ispita za neki drugi ispit. Učenik mora reći da želi promijeniti ispit i umjesto njega prijaviti drugi ispit ili razinu te navesti razloge promjene. Napominjemo: u čl. 17. Pravilnika učenicima je omogućena promjena iz opravdanih razloga.
Dakle, kad učenik želi promijeniti prijavljeni ispit, uvijek mora jednoga odjaviti i umjesto njega prijaviti drugi ispit. Svi ostali slučajevi spadaju u naknadnu prijavu.
Za ove radnje učenici se javljaju ispitnome koordinatoru koji učeniku daje obrazac zamolbe te upućuje učenika na:
- popunjavanje zamolbe prema vrsti zahtjeva
- dostavljanje zamolbe školskome ispitnome povjerenstvu.
Osim molbe, za naknadnu prijavu ispita školskome ispitnome povjerenstvu učenik mora dostaviti odgovarajuću dokumentaciju o opravdanosti zahtjeva (čl. 17. st. 4. i 5.)
Odluku o opravdanosti svih vrsta zamolbi, donosi školsko ispitno povjerenstvo, a konačnu odluku Centar.