preskoči na sadržaj

Tehnička škola Virovitica

Login

Potvrde

Dragi učenici,

na poveznici

 https://potvrde.skole.hr/login

 koristeći svoj AAI@EduHr identitet

možete preuzeti i ispisati

potrebne potvrde.

    
        

 
Raspored zvonjenja


Brojač posjeta
Ispis statistike od 1. 4. 2011.

Ukupno: 499683
Ovaj mjesec: 1342
Ovaj tjedan: 469
Danas: 16
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Poziv na javnu licitaciju
Autor: Tanja Kolar Janković, 25. 1. 2021.

TEHNIČKA ŠKOLA VIROVITICA

          Zbora narodne garde 29

               33 000 Virovitica

 

KLASA: 602-01/21-01/6

URBROJ: 2189-36-02/1-21-02

 

Virovitica, 25. 1. 2021. god.

 

Na temelju Odluke KLASA: 602-01/21-01/6  URBROJ:2189-36-02/1-21-1 od 22. 1. 2021. godine, Tehnička škola Virovitica, raspisuje;

 

 

J A V N U  L I C I T A C I J U

2. 2. 2021. godine u 12,00 sati

 

Članak 1.

Predmet ponude  javne licitacije  – prodaja DRVA ZA OGRJEV - HRAST

Početni iznos cijene predmeta javne licitacije: 150,00 kn/prm (prostornom metru)

   

Članak 2

            Pravo sudjelovanja u javnoj licitaciji imaju sve zainteresirane fizičke osobe.

 

Članak 3.

            Iznos jamčevine je 10 % od početne cijene određene u stavku 2. članka 1. ove objave, koja se plaća na Školski žiro-račun: HR1923600001101386043 kod Zagrebačke banke u Virovitici ili uplatnicom na blagajni računovodstva Tehničke škole Virovitica.

 

Članak 4.

            Minimalno pola sata prije licitacije ponuditelj mora dati Povjerenstvu za provođenje javne licitacije potvrdu o plaćenoj jamčevini.

 

Članak 5.

            Ponuditelju kojemu ne uspije licitacija vraća se uplaćena jamčevina u roku od 8 dana od održane licitacije. Ponuditelj koji uspije u licitaciji, a odustaje, gubi jamčevinu. Ponuditelj koji uspije u licitaciji jamčevina se uračunava u ponuđenu cijenu.

 

Članak 6.

            Početak licitacije bit će 2. 2. 2021. godine u 12,00 sati u knjižnici Tehničke škole Virovitica.

 

Članak 7.

            Odabrani ponuditelj dužan je platiti 25 % iznosa postignutog na licitaciji prilikom sklapanja ugovora o kupnji, a ostalih 75 % u četiri rate do 30. 5. 2021. godine.

                                                                                                                                                                             Ravnatelj:

                                                                                                                                                                Ivan Kućan, prof.

 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju