Dragi učenici,
na poveznici
https://potvrde.skole.hr/login
koristeći svoj AAI@EduHr identitet
možete preuzeti i ispisati
potrebne potvrde.
Povodom obilježavanja Međunarodnog dana matematike i Dana broja PI
14. ožujka pozivamo zainteresirane učenike na sudjelovanje u natječaju osmišljavanja kreativnog zadatka koji će u računu sadržavati broj . Kako je tema ovogodišnjeg obilježavanja „Matematika za bolji svijet“, zadatak bi trebao biti primjer kako uz primjenu matematike možemo poboljšati naš život i svijet uopće.
Ideju za područje iz kojega će biti vaš zadatak možda pronađete na poveznici https://betterworld.idm314.org/ , a sudjelovati možete i kao par autora.
Radovi će biti vrednovani prema kriterijima u tablici, a pregledavat će ih profesori matematike D. Golinac i V. Hižman-Tržić kojoj šaljete radove (putem Teamsa, kao privatnu poruku u chat) do petka, 12.3. u 12:00h. Rezultati natječaja i najbolji radovi bit će objavljeni u ponedjeljak, 15.3.2021.
|
3 boda |
2 boda |
1 bod |
ORIGINALNOST I ZANIMLJIVOST ZADATKA |
Zadatak je osmišljen kao zanimljiva matematička priča koja djeluje razumljivo svim čitateljima. Ideja zadatka je originalna. |
Zadatak je osmišljen kao kreativna matematička priča, ali je ideja zadatka „posuđena“. |
Zadatak je klasičan i ne previše kreativan. |
PRILAGOĐENOST TEMI |
Zadatak je pravi primjer kako matematika može poboljšati naš život i svijet. |
Zadatak je prilagođen temi. |
Zadatak nije u potpunosti prilagođen temi. |
MATEMATIČKI IZRAČUN i ZAHTJEVNOST ZADATKA |
Matematički izračun je potpun i precizan, bez pogrešaka, sadrži broj . U zadatku su izračunate najmanje 4 različite veličine. |
Izračun je potpun, ima manju pogrešku i sadrži broj. U zadatku su izračunate 2 ili 3 različite veličine. |
U izračunu su učinjene manje pogreške, ali sadrži broj . U zadatku je izračunata 1 ili 2 različite veličine. |
GRAFIČKI IZGLED URATKA |
Rad je uredno, precizno i sistematično prikazan u digitalnom obliku (npr. kao poster u alatu Canva). Korištene su slike i tekst, a u svim matematičkim zapisima korišten je equation. Uradak je primamljiv publici. |
Rad je uglavnom sistematično, uredno i precizno prikazan u digitalnom obliku ili kao običan poster. Korištene su slike i tekst. Neki dijelovi su u equationu, a neki napisani ručno. Uradak djeluje motivirajuće publici. |
Rad je uredan, ali nedostaje sistematičnosti. Korištene su slike i tekst. Svi matematički zapisi su napisani ručno. Rad nije u digitalnom obliku ali djeluje zanimljivo publici. |
IZVOR INFORMACIJA
|
Za svaku sastavnicu zadatka izvor informacija je jasno, potpuno i primjereno naveden. |
Izvor informacija je naveden djelomično i nejasno. |
Nedostaje izvor informacija. |
UKUPNO: |
/15 |