preskoči na sadržaj

Tehnička škola Virovitica

Login

Potvrde

Dragi učenici,

na poveznici

 https://potvrde.skole.hr/login

 koristeći svoj AAI@EduHr identitet

možete preuzeti i ispisati

potrebne potvrde.

    
        

 
Raspored zvonjenja


Brojač posjeta
Ispis statistike od 1. 4. 2011.

Ukupno: 500214
Ovaj mjesec: 1873
Ovaj tjedan: 445
Danas: 38
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Natječaj povodom obilježavanja Međunarodnog dana matematike i Dana broja π
Autor: Tanja Kolar Janković, 5. 3. 2021.

 


Povodom obilježavanja Međunarodnog dana matematike i Dana broja PI  

14. ožujka pozivamo zainteresirane učenike na sudjelovanje u natječaju osmišljavanja kreativnog zadatka koji će u računu sadržavati broj . Kako je tema ovogodišnjeg obilježavanja „Matematika za bolji svijet“, zadatak bi trebao biti primjer kako uz primjenu matematike možemo poboljšati naš život i svijet uopće.

Ideju za područje iz kojega će biti vaš zadatak možda pronađete na poveznici https://betterworld.idm314.org/ , a sudjelovati možete i kao par autora.

Radovi će biti vrednovani prema kriterijima u tablici, a pregledavat će ih profesori matematike D. Golinac i V. Hižman-Tržić kojoj šaljete radove (putem Teamsa, kao privatnu poruku u chat) do petka, 12.3. u 12:00h. Rezultati natječaja i najbolji radovi bit će objavljeni u ponedjeljak, 15.3.2021.

 

 

3 boda

2 boda

1 bod

ORIGINALNOST  I ZANIMLJIVOST ZADATKA

Zadatak je osmišljen kao zanimljiva matematička priča koja djeluje razumljivo svim čitateljima.

Ideja zadatka je originalna.

Zadatak je osmišljen kao kreativna matematička priča, ali je ideja zadatka „posuđena“.

Zadatak je klasičan i ne previše kreativan.

PRILAGOĐENOST  TEMI

Zadatak je pravi primjer kako matematika može poboljšati naš život i svijet.

 

Zadatak je prilagođen temi.

 

Zadatak nije u potpunosti prilagođen temi.

 

MATEMATIČKI IZRAČUN i ZAHTJEVNOST ZADATKA

Matematički izračun je potpun i precizan, bez pogrešaka, sadrži broj .

U zadatku su izračunate najmanje 4 različite veličine.

Izračun je potpun, ima manju pogrešku i sadrži broj.

U zadatku su izračunate 2 ili 3 različite veličine.

U izračunu su učinjene manje pogreške, ali sadrži broj .

U zadatku je izračunata 1 ili 2 različite veličine.

GRAFIČKI IZGLED

URATKA

 

Rad je uredno, precizno i sistematično prikazan u digitalnom obliku (npr. kao poster u alatu Canva).

Korištene su slike i tekst, a  u svim matematičkim zapisima korišten je equation.

Uradak je primamljiv publici.

 

Rad je uglavnom sistematično, uredno i precizno prikazan u digitalnom obliku ili kao običan poster.

Korištene su slike i tekst.

Neki dijelovi su u equationu, a neki napisani ručno.

Uradak djeluje motivirajuće publici.

 

Rad je uredan, ali nedostaje sistematičnosti. 

Korištene su slike i tekst.

Svi matematički zapisi su napisani ručno.

Rad nije u digitalnom obliku ali djeluje zanimljivo publici.

 

IZVOR INFORMACIJA

 

Za svaku sastavnicu zadatka  izvor informacija je jasno, potpuno i primjereno naveden.

Izvor informacija je naveden djelomično i nejasno.

Nedostaje izvor informacija.

UKUPNO:

                 /15

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju